Gestor Nexo PRO - CRM dla Subiekta Nexo PRO

Gestor Nexo PRO - CRM dla Subiekta Nexo PRO

Cena netto: 899.00
kup terazdemo

Najpopularniejsze konfiguracje:

SymbolUżytkownikówCena nettoKup
GESTNEXOPRO11899.00
GESTNEXOPRO331399.00

Gestor Nexo PRO

to elastyczny system wspomagajÄ…cy budowanie trwaÅ‚ych relacji z klientami oraz zarzÄ…dzanie pracÄ… w firmie. DziÄ™ki automatyzacji różnych czynnoÅ›ci pozwala zaoszczÄ™dzić czas, zapewniajÄ…c wiÄ™kszÄ… wydajność i efektywność.

Gestor nexo PRO umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegóÅ‚owych danych klientów wraz z historiÄ… kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczÄ… wysyÅ‚kÄ™ maili za pomocÄ… wbudowanego klienta pocztowego. DziaÅ‚a również w obszarze wewnÄ…trzfirmowym, organizujÄ…c i usprawniajÄ…c pracÄ™ – pozwala planować wykonanie zadaÅ„ wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postÄ™py w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostÄ™pne zasoby w firmie (np. pojazdy sÅ‚użbowe).

Gestor nexo PRO jest rozszerzonÄ… wersjÄ… Gestora nexo – oprócz peÅ‚nej funkcjonalnoÅ›ci standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiÄ…zaÅ„, dziÄ™ki którym możliwe jest Å‚atwe dostosowanie programu do specyficznych potrzeb firmy (tworzenie rozszerzeÅ„ i dodawanie indywidualnych rozwiÄ…zaÅ„, wÅ‚asne pola, sÅ‚owniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.).

Gestor nexo PRO jest Å›ciÅ›le zintegrowany z systemem sprzedaży Subiekt nexo, co umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz Å‚atwe przeksztaÅ‚canie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.

Podstawowe możliwości Gestora nexo PRO:

  • przechowywanie i Å‚atwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzglÄ™dnianiem danych istotnych dla CRM;
  • ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych dziaÅ‚aÅ„ z jego udziaÅ‚em, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
  • definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
  • wszechstronna obsÅ‚uga ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
  • przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
  • obsÅ‚uga wielu walut na ofertach;
  • planowanie i wykorzystywanie promocji;
  • planowanie i wykonywanie dziaÅ‚aÅ„ (zadaÅ„, spotkaÅ„, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomoÅ›ci e-mailowych) zarówno dotyczÄ…cych klientów, jak i niepowiÄ…zanych z klientami;
  • przypomnienia o zaplanowanych dziaÅ‚aniach oraz rejestrowanie czasu wykonania dziaÅ‚aÅ„;
  • planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w dziaÅ‚aniach;
  • możliwość wymiany informacji miÄ™dzy uczestnikami poprzez komentarze w dziaÅ‚aniach oraz procesach ofertowych;
  • ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostÄ™pnych zasobów firmowych (np. samochodów sÅ‚użbowych);
  • wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnoÅ›ciami;
  • Å‚atwe zarzÄ…dzanie wiadomoÅ›ciami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsÅ‚ugujÄ…cego protokóÅ‚ IMAP;
  • tworzenie zbiorczych wysyÅ‚ek e-maili z użyciem autotekstów;
  • narzÄ™dzia usprawniajÄ…ce obsÅ‚ugÄ™ e-maili – m.in. sprawdzanie poprawnoÅ›ci pisowni, kontrola obecnoÅ›ci załączników, reguÅ‚y wiadomoÅ›ci itp.;
  • system raportowania z możliwoÅ›ciÄ… przetwarzania wyników raportów;
  • biblioteka dokumentów umożliwiajÄ…ca ewidencjonowanie zewnÄ™trznych plików (np. umów w formacie pdf);
  • oznaczanie obiektów flagami;
  • możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
  • możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.


Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

  • Sfera dla Gestora – możliwość tworzenia wÅ‚asnych rozwiÄ…zaÅ„;
  • oferty wielowariantowe;
  • tzw. punkty rozszerzania – możliwość rozszerzania logiki biznesowej o wÅ‚asne algorytmy (np. wÅ‚asne definicje zestawów dynamicznych klientów, wÅ‚asne akcje automatyczne);
  • zaawansowane pola wÅ‚asne wraz ze sÅ‚ownikami wÅ‚asnymi (klienci, oferty, dziaÅ‚ania, procesy ofertowe, asortyment);
  • wydruki wÅ‚asne;
  • raporty wÅ‚asne;
  • flagi wÅ‚asne definiowane dla konkretnych obszarów biznesowych (np. dokumentów sprzedaży);
  • dedykowane widoki w moduÅ‚ach;
  • definiowanie wÅ‚asnych ról użytkowników;
  • definiowanie oddziaÅ‚ów;
  • definiowanie wielu dostawców w danych asortymentu;
  • obsÅ‚uga zamienników asortymentu;
  • biblioteka dokumentów (powyżej 1000 dokumentów).

Pliki do pobrania: