Najpopularniejsze konfiguracje:
Gestor Nexo PRO
to elastyczny system wspomagajÄ…cy budowanie trwaÅ‚ych relacji z klientami oraz zarzÄ…dzanie pracÄ… w firmie. DziÄ™ki automatyzacji różnych czynnoÅ›ci pozwala zaoszczÄ™dzić czas, zapewniajÄ…c wiÄ™kszÄ… wydajność i efektywność.Gestor nexo PRO umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegóÅ‚owych danych klientów wraz z historiÄ… kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczÄ… wysyÅ‚kÄ™ maili za pomocÄ… wbudowanego klienta pocztowego. DziaÅ‚a również w obszarze wewnÄ…trzfirmowym, organizujÄ…c i usprawniajÄ…c pracÄ™ – pozwala planować wykonanie zadaÅ„ wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postÄ™py w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostÄ™pne zasoby w firmie (np. pojazdy sÅ‚użbowe).
Gestor nexo PRO jest rozszerzonÄ… wersjÄ… Gestora nexo – oprócz peÅ‚nej funkcjonalnoÅ›ci standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiÄ…zaÅ„, dziÄ™ki którym możliwe jest Å‚atwe dostosowanie programu do specyficznych potrzeb firmy (tworzenie rozszerzeÅ„ i dodawanie indywidualnych rozwiÄ…zaÅ„, wÅ‚asne pola, sÅ‚owniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.).
Gestor nexo PRO jest Å›ciÅ›le zintegrowany z systemem sprzedaży Subiekt nexo, co umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz Å‚atwe przeksztaÅ‚canie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.
Podstawowe możliwości Gestora nexo PRO:
- przechowywanie i Å‚atwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzglÄ™dnianiem danych istotnych dla CRM;
- ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych dziaÅ‚aÅ„ z jego udziaÅ‚em, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
- definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
- wszechstronna obsÅ‚uga ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
- przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
- obsługa wielu walut na ofertach;
- planowanie i wykorzystywanie promocji;
- planowanie i wykonywanie dziaÅ‚aÅ„ (zadaÅ„, spotkaÅ„, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomoÅ›ci e-mailowych) zarówno dotyczÄ…cych klientów, jak i niepowiÄ…zanych z klientami;
- przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
- planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
- możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach oraz procesach ofertowych;
- ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostÄ™pnych zasobów firmowych (np. samochodów sÅ‚użbowych);
- wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
- Å‚atwe zarzÄ…dzanie wiadomoÅ›ciami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsÅ‚ugujÄ…cego protokóÅ‚ IMAP;
- tworzenie zbiorczych wysyÅ‚ek e-maili z użyciem autotekstów;
- narzÄ™dzia usprawniajÄ…ce obsÅ‚ugÄ™ e-maili – m.in. sprawdzanie poprawnoÅ›ci pisowni, kontrola obecnoÅ›ci załączników, reguÅ‚y wiadomoÅ›ci itp.;
- system raportowania z możliwoÅ›ciÄ… przetwarzania wyników raportów;
- biblioteka dokumentów umożliwiajÄ…ca ewidencjonowanie zewnÄ™trznych plików (np. umów w formacie pdf);
- oznaczanie obiektów flagami;
- możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
- możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.
Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:
- Sfera dla Gestora – możliwość tworzenia wÅ‚asnych rozwiÄ…zaÅ„;
- oferty wielowariantowe;
- tzw. punkty rozszerzania – możliwość rozszerzania logiki biznesowej o wÅ‚asne algorytmy (np. wÅ‚asne definicje zestawów dynamicznych klientów, wÅ‚asne akcje automatyczne);
- zaawansowane pola własne wraz ze słownikami własnymi (klienci, oferty, działania, procesy ofertowe, asortyment);
- wydruki własne;
- raporty własne;
- flagi wÅ‚asne definiowane dla konkretnych obszarów biznesowych (np. dokumentów sprzedaży);
- dedykowane widoki w modułach;
- definiowanie wÅ‚asnych ról użytkowników;
- definiowanie oddziaÅ‚ów;
- definiowanie wielu dostawców w danych asortymentu;
- obsÅ‚uga zamienników asortymentu;
- biblioteka dokumentów (powyżej 1000 dokumentów).